Reklamou jsme dnes obklopeni více než kdykoli předtím v historii lidstva – a hlavně více, než bychom si kolikrát přáli. Je pevnou součástí našich životů, produktů a služeb, které nabízíme buď my nebo jiní nám. O to těžší je vymyslet ji tak, aby nás neobtěžovalo, ba co víc – aby byla příjemná. Aby se dotkla našich emocí a přivedla nás k tomu říct si „páni, tak v tom se vidím“. I tento problém lze vyřešit kreativním a sympatickým způsobem.
Mým přáním je vytvořit pro vás reklamu krásnou a nevšední, na kterou se budete chtít dívat vy i vaši zákazníci. Reklamu, která kromě nabádání ke koupi pohladí i po duši a nebude jen „nutným zlem“, při kterém vášnivě klikáte na ☒, ale také krásou pro oči a jakýmsi malým uměleckým dílem současnosti. Koneckonců, kvalitní reklama může být (a je) umění.
Propagační materiál pro projekt věnovaný dětem o ochraně přírody a ekologickém způsobu života. Projekt provázely dětské ilustrace, vytvořené mnou, skrz které je vypovězen příběh víly žijící v lese pro lepší porozumění a zpracování problematiky ekologie malými diváky.
Digitální ilustrace v podobě květinového věnce pro e-shop www.hudebnikum.cz v rámci "Musical romance collection", která byla použita na produktech jako jsou hrníčky, trička nebo tašky.
Všechny produkty jako jsou bavlněné polštáře, tašky, ubrusy, utěrky nebo diáře, pozdravy, záložky či obrazy a mnoho dalšího naleznete zde.
Hudební album Grey Oceans od skupiny CocoRosie. Písně s netypickými texty a ještě netypickejším hudebním zpracováním vytvářejí dojem osobitého světa, který jsem se v ilustracích snažila vystihnout.